maandag 5 mei 2014

Tilda with spring heart !!!...


Goedeavond Bloggertjes , 

Vandaag een kaartje dat ik vorige week al maakte maar heb nu ff 
de tijd genomen hem te tonen aan jullie  . 



de materialen die ik gebruikte voor het kaartje : 

° paperpack always and forever  - wildrose studio
° kanten rantje in de kleur wit - uit action 
° 2 witte hartjes - scrap unlimited 
° roze organza lint 
° digi stempel - kaartenknutselsvanfemke
° sticker hoekjes wit 
° strass steentjes 
° vlindertje 
° bloemetjes 
° diamant pin 
° 2 hartjes doily's
° hartjes stansmal - uit boekenvoordeel 
° rose heart mal ( love collection ) - yvonne creations 
° magnolia stempel - tilda with spring heart ( lost and found collection 2014 ) 
° roze hartjes splitpen 

dat was het zowat denk ik 
nog een fijne avond en tot  blogs iedereen !!!

*** Ciao *** 









1 opmerking:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...