maandag 8 oktober 2012

Herfst...!!!!

Goedeavond Ieders ,
Hier ben ik dan weer met een kaartje , deze maakte ik voor de nieuwe challenge op
 
het kaartje moest gemaakt worden naar schets
 
 
en met thema herfst
 
hieronder het kaartje dat ik maakte
 
 
ik gebruikte voor het kaartje
 morehead knipvel ( 11052-066 )
heb geen idee waarvan het designpapier is had deze nog gevonden hier thuis .
bruine bloemetjes en 2 groene  blaadjes
lint bruin 3 verschillende
chandelier garland yellow
sticker vogel en blaadjes ° Sandylion Essentials °
Marianne Design ° Craftable Cirkel °
de ronde tekst van harte komt van een herfst vel uit hobbyhandig dat ik nog liggen had
glittertjes
 
ik wens jullie nog een fijne maandagavond toe en tot blogs ieders
 
Liefs  xxx Vicky xxx
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Vicky. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig en mooi kaartje Vicky, bedankt voor het meedoen bij de NKU en veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Vicky, prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enige kaart Vicky:0)
    Bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart in herfstkleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Vicky.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is echt prachtig geworden! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Geweldig Vicky" zegt je 13e volgster.
    Wat heb je onze sketch leuk uitgewerkt.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...