zondag 18 november 2012

* kerstkaartje... *

 
Goedemiddag Bloggertjes ,
na het ff druk gehad te hebben had ik vandaag  weer wat tijd gevonden voor een kaartje
ik maakte dit kerstkaartje en stuurde hem in op nederlandse kaarten uitdagingen  opdracht daar was
Kerst : Geen Sketch
dit is wat ik er van maakte
 
voorkant
 
 
binnenkant
 
 
voor de voorkant van het kaartje gebruikte ik
glitter karton , design papier in zilver/grijs tinten
ze komen uit pakketje dat ik ooit in action kocht
2 glitter sneeuwvlokjes, en sterretjes en paar plakpareltjes
zilver/grijs kleurig lint met sterretjes en zilver/grijs kleurig metalic lintje
magnolia stempel :  tilda santas little helper uit de  So jolly & under the mistletoe collection
2 tekstjes
voor de binnekant design papier zilver/grijs tinten afkomstig uit kruidvat en hetzelfde
glitterpapiertje als aan de voorkant
zelfde metalic lintje en een bedeltje met een kerstman
aan de rechterkant is ook nog een borduurpatroontje geborduurd dat afkomstig is uit een hobbyjournaal
en is van ° Betty de Groote-Greven .°
helaas op foto is dat geborduurde niet zo goed zichtbaar
 
zo dat was het weer voor vandaag ik wens jullie nog een fijne zondag toe
Geniet ervan
 
Groetjes Vicky xoxox
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Mooi van binnen en van buiten Vicky, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en zo apart in die kleuren. Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een feestelijke kaart Vicky:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hele mooie kaart Vicky. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo´n zilveren kaart, bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Kerstkaart!!!
    Hele leuke details

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Vicky ! Ook de binnenkant.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...