zaterdag 24 november 2012

* Its Christmas Time again.... *

Goedemiddag Lieve Bloggertjes ,
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Eerst en vooral bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige kaartjes
leuk dat ik er ook weer 2 nieuwe volgers bij heb ( zag ik net ) ,
hier ben ik weer met een kerstkaartje deze keer in de traditionele kerst kleuren  groen/rood
deze stuurde ik in op de nieuwe challenge op het nadiaschallengeblog.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
 
Voor het kaartje gebruikte ik
 
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
groen en rood kaartkarton
hoekpons
rood / groen en goud borduurgaren
het borduurpatroontje komt uit Hobbyjournaal 90 en is van ° Chrissie °.
het knipvel is er 1tje van Yvonne Creations ° HJ6801 °
op de rode sterretjes plakte ik nog rode plakpareltjes
 
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~  
 
 
Geniet nog van jullie weekendje en tot blogs
 
Groetjes Vicky xoxoxox


4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje Vicky.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge,

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!
    Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge,
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...