woensdag 28 november 2012

** Kerstkaartje Blauw Tinten **

 
Goedemiddag Iedereen ,
 
Vandaag weer een kerstkaartje in blauwe tinten , deze zende ik in bij de nieuwe challenge op
 
de opdracht daar luidde als volgt ° Kerstkaart in NIET traditionele kerstkleuren °
 
ik had toevallig een paar dagen terug bij het maken van men kerstkaarten 1tje in de kleur blauw .
 
hieronder het resultaat
 
Voorkant

 
hiervoor gebruikte ik blauw kaartkarton
design papier uit action
2 tekstjes 1 met prettige kerstdagen en 1 met gelukkig nieuwjaar
4 witte sneeuwvlokjes
witte en paar blauw kleurige plakpareltjes
een blauw lintje
een blauw parel lintje/snoertje hoe moet ik het noemen :D
en engelvleugeltje als bedeltje
het knipvel is van ° Quincy ° - X0027
 
de binnekant van het kaartje ziet er zo uit
 
 
hiervoor gebruikte ik ook desingpapier uit action
martha steward randpons
voila chocolaadjes
borduurpatroontje van * Lichtvlinder * Betty uit HJ 90 . °
een blauw lintje
een blauw parel lintje/snoertje zoals aan de voorkant
een kerstboom bedeltje
binnen in rondom te chococlaadjes zijn ook nog witte pareltjes opgeborduurd maar helaas niet zichtbaar op foto
oja aan de achterkant van de tag staat nog een tekstempel die luid als volgt ° to Wish you the joy , hope and wonder of christmas
 
 
zo dat was het weer ik wens jullie nog een fijne woensdag toe en tot blogs
 
Groetjes Vicky
 


2 opmerkingen:

  1. prachtig Vicky, heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...