zaterdag 6 oktober 2012

Gefeliciteerd...

 
 
Goedemiddag Bloggertjes ,
 
Hier ben ik weer met een kaartje ,
een tijdje geleden won mijn kaartje de #38ste challenge (zoetigheid/sweetness(candy) in 3D ) op het nadiaschallengeblog. wat een leuke verassing was dat trouwens ..
het kaartje waar ik mee won was deze
 

 
het kaartje vind je nog ergens terug op men blog ook  .
 
ik won de cutting & embossing stencil van Lin & Lene design
 
 
 
van de week had ik ff de tijd en maakte ik er het volgend kaartje mee ..
 
 
 
zo bloggertjes dat was het weer voor vandaag
wens jullie nog een fijne zaterdag toe en tot blogs lieve bloggertjes
 
Groetjes Vicky xoxox


 
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd.
    Je kaartje ziet er super mooi uit.
    Knap gedaan.
    Ook een leuk model.
    |Mooie kleuren en erg lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en lief kaartje vicky.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje
    ben meteen volger geworden
    groetjes Anniek

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...