woensdag 19 september 2012

Fijne Verjaardag!!!...

 
Goedemorgen Blogland..
 
Eerst en vooral wil ik al degene die al die leuke lieve reacties altijd achterlaten op men kaartjes
nog eens hartelijk danken ervoor . ( altijd leuk om deze reacties te lezen ).
dan nu een kaartje dat ik maandag al maakte en ondertussen verzonden is naar de ontvanger ervan .
een verjaardags kaartje ( met wat stempel afdrukjes en mercikes .
 
hieronder de voorkant
 
 
hieronder de binnekant met stempel adrukjes  en de mercikes

 
 ik hoop dat ze hem leuk vond en dat die goed terecht komt  ( met de post is altijd afwachten ) .
 
ik gebruikte voor het kaartje
° stempel adrukjes ( magnolia's )
° Mercikes
°  2 paarse lintjes
° designpapier uit - action -
° dolfijn bedeltje voor aan het lintje
°craftable cirkel - marianne design -
° vlinder pons ( kleine vlindertjes )
° paarse vlinder - memory box -
° plaksteentjes
° sticker met bloemetjes
° tekst stempel - fijne verjaardag -
° magnolia stempel - Tilda with flowerpot uit de - * butterfly dream collection 2011 *-
° 2 paper roses in de kleur roze - marianne design -
° 1 fairytale roosje purple van - prima marketing -
 
zo dat was het weer voor deze woensdag morgend wens jullie nog een fijne dat toe
en tot blogs
 
xxx Vicky xxx
 
 
 


1 opmerking:

  1. je kaartje is erg leuk geworden en leuk zoals je de chocola in de kaart hebt verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...