woensdag 12 september 2012

Fall!!!

 
Goedeavond iedereen ,
Vandaag een kaartje dat ik maakte en verstuurde voor de indian summerketting die loopt op de magnoliaclub(clubs.nl) .
het thema ° Je maakt een kaart in dit thema (herftst, back to school, kleurenpalet enz...) en er moet een stempel van Magnolia op zitten °
 
hierboven zie je wat ik ervan maakte . hoop dat de ontvangster hem leuk vind .
 
voor het kaartje gebruikte ik
magnolia stempel ° autumn Tilda with broom - Turning leafs collection 2012 °
Marianne design °  creatable grass °
Marianne design ° Creatable Tree °
Marianne Design ° Craftable Cirkel °
° Cheery Lynn hekje °
° Cheery Lynn Takjes °
° paper flowers - Wild Roses Bruin °
° 2 rode Blaadjes en gele takjes °
° uitgponste blaadjes diverse kleuren °
° pompoen en vogel sticker ° Sandylion Essentials °
° stickertje met de tekst fall °
° hartjes stans °
° oranje & rode  strass steentjes °
° rood Lintje °
° bruin cardstock °
° oranje is bananenpapier °
° &  restjes design papier °
 
das zowat wat ik ervoor gebruikte denk ik .

nog een fijne avond bloggertjes!!!
 
 
 


1 opmerking:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...