woensdag 5 september 2012

Mmmm.. Een Ijsje!

Goedeavond Bloggertjes ,
 
Hier ben ik weer eens een keertje , vond tussen alle drukte door van men zoontjes nieuwe begin van het schooljaar toch nog eens ff de tijd om een kaartje te maken ,
ik maakte een kaartje voor Challenge #38 op nadiaschallengeblog 
het thema deze keer was zoetigheid in 3D .
 
ik maakte er het volgende van
 
 
Voor het kaartje gebruikte ik een knipvel van ° Yvonne Creations - HJ7501 °
het borduurpatroontje is er 1tje van ° Christien van Den Akker ° deze is terug te vinden in hobbyjournaal nr 88
verder gebruikte ik bruin en roze borduurgaren
voegde ik 3 vlindertjes toe gemaakt met een vlinderpons
blauwe plakpareltjes en glitters op het roze gedeelte van het ijsje en de vlindertjes ( de glittertjes zijn miss niet heel goed zichtbaar op de scan helaas is mijn sd kaartje van fototoestel stuk dus moest een andere manier verzinnen om het kaartje online te krijgen vandaar de scan )  .
 
Zodat was het weer ... geniet van jullie dag/avond
en tot Blogs !!!!
 
 
 
 
 





5 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje met leuke afbeelding en mooi geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig geborduurde kaart Vicky, schattig plaatje ook.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart mooi geborduurd..
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi en lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...