zaterdag 8 september 2012

Merry Christmas!!!...

 
Goedeavond Bloggertjes ,
Vandaag mijn 1ste kerstkaartje van dit jaar ..
ik maakte dit voor de nieuwe wedstrijd op lichtvlinders-hobby-tempeltje (clubs.nl)
het  Thema is: Kerst met de nw. patroontjes van ° * Lichtvlinder * Betty uit HJ 90 . °
ik koos voor het patroontje met het maantje . het andere was ook mooi maar deze vond ik het leukste
ik gebruikte witte en gele kraaltjes .
merry christmas en sterretjes  peel offs
geel °  metallic Madeira °  garen
Goud borduurgaren van ° joy crafts ° - nr 26
het knipvel is er 1tje van ° Quincy ° - X0027
verder gebruikte ik nog wat glittertjes
goud en beige cardstock .
 
nog een fijne zaterdagavond bloggertjes zie jullie snel weer !!
 
Liefs Vicky xoxox
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...