zondag 16 september 2012

Groetjes...!!!!

 
 
Goedeavond Ieders ,
eerst wil ik ff nog eens de tijd nemen om jullie te bedanken voor de leuke reacties op mijn
vorige kaartjes altijd weer leuk te lezen :) .
Vandaag een kaartje dat ik maakte voor de challenge op het canary blog. met digi die er
gratis aan te vragen was .
 
* digi stempel van ° krista ° - gemaakt voor  °het nederlandse canary blog ° 
* paperpad ° dutch design  ° - ° marianne design °
* borduurpatroontje is van ° jenine siemerink - uit hobbyjournaal 77 °
* blauw , rood en Wit borduurgaren .
* witte rijstparels en rode en blauwe kraaltjes
* plakpareltjes
* rood , wit en blauw lintje
* tekst sticker met groetjes
* craftable cirkel -  ° Marianne design °
* cheery lynn - takjes
* roosjes in de kleuren wit blauw en rood
* blauw cardstock
 
nog een fijne zondagavond en tot blogs
 
Liefs Vicky


1 opmerking:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...