vrijdag 26 februari 2016

Sniesje ....


 Goedenavond / nacht bloggertjes ,

Vandaag weer ff de tijd om jullie een kaartje te tonen 
Gemaakt voor een aankomende verjaardag 



Wat ik gebruikte om het kaartje te maken 
Eerst en vooral de foto van de jarige haar poes genaamd sniesje 
Het kaartje is zwart metallic gekocht in pakje van 8 bij zeeman 
Achtergrond bruin metallic cardstock uit men restjes doos
Net zoals het zwarte met gouden bolletjes design papier uit de restjes komt
De tekst hieperde piep hoera is een digi van scrap-a-licious-times
Een wit en zwart roosje uit men voorraad 
Eveneens een belletje dat ik nog liggen had 
Kwam ook nog een grijs muisje tegen en pootafdrukjes 
De hartjes zijn chipboard brush art hartjes van scrapiniec
Een oranje drop rhinestone 13mm van Vaessen creative ( moet kaasje voor stellen voor de muis )
Het bolletje wol heb ik gemaakt van een zwart knoopje made by me gekocht in de action en zwart garen erom gewikkeld
De witte hoekjes zijn starform stickertjes °1033 
Dan nog 3 andere dingetjes die ik niet weet hoe te noemen uit men voorraad lol 
Dat was het dan weer voor vandaag nog een fijne nacht en tot blogs weer 
Groetjes vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...