donderdag 22 maart 2012

Shadowboxkaartje


Vandaag een kaartje dat ik maakte aan de hand van een workshop op cutie-stamps. (clubs.nl )
wat ik voor het kaartje gebruikte is het volgende :

* 2 creme gardenia paper flowers
* 4 navy blue roosjes ( marianne design)
* 2 witte roosjes ( afkomstig uit kruidvat )
* creatable ( marianne design ) 
* lillyrose the dragon stempel ( princes & princesses collectie 2012 ) 
*Castle background stempel ( fairytale collectie 2010 ) 
* Once upon a time stempel ( fairytale collectie 2010 ) 
* 2  design vellen (afkomstig  uit action ) 
* nestabilities big scalloped square
*1 groene brad ( afkomstig uit kruidvat )
* 1 kroon bedeltje
* 2 fiber lintjes

denk dat ik zo alles wel ongeveer opgenoemd heb wat ik gebruik heb :)
ik vond het in ieder geval een leuke workshop om te volgen .

nu ga ik jullie nog een fijne avond toewensen
Groetjes Vicky



 



1 opmerking:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...