vrijdag 30 maart 2012

Vrolijk pasen !!!




Goedenavond allen ,
Vandaag maakte ik een kaartje voor de nieuwe challenge op nadiaschallengeblog
deze keer was het thema pasen in 3D
ik koos voor knipvel met wit paashaasje met een eitje vast ( dit knipvel zat gratis bij hobbyjournaal 50 )
ik koos wederom  voor een leuk borduurpatroontje van * Betty De Groote-Greven *
ik gebruikte licht groen ene bordeau borduurgaren ,  een aantal bloemenpailleten en paar kraaltjes
ook nog hoekpons met bloemetjes en bordeau uitgeponste vlindertjes .
het witte en bordeau cardstock heeft glittertjes in het papier maar is blijkbaar niet echt zien op foto ( jammer )
naamsticker met vrolijk pasen .
ik wens jullie verder nog een fijn weekendje toe

Groetjes en tot Blogs Vicky



3 opmerkingen:

  1. prachtige paaskaart vicky.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan zo met de geborduurde swirls erbij, prachtig! Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen aan de challenge

    Groetjes Nadia
    Challengeblog Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...