maandag 2 april 2012

Cute Girl ( with flowers ) ...


Een Fijne avond Bloggertjes Vandaag een kaartje waar ik gister al aan begonnen was
en van de namiddag afgewerkt heb .
ik maakte hem voor de nieuwe april wedstrijd op cutie-stamps.club ( clubs.nl ) .
de digi stamp die je op het kaartje ziet moest aangevraagd en ondermeer gebruikt  worden
voor het kaartje gebruikte ik design papier dat ik meebracht uit kruidvat .
versierde hem verder met bloemetjes en een strikje  die ik hier thuis nog liggen had .
een vlinderpons voor de vlindertjes .
een dragonfly bedeltje .
paar strassteentjes
een marianne design creatable ,Nestabilities big scalloped square en craftalbes cirkel
een vlinder stickertje met de tekst happines ( die ik nog vond in men overschotjes ) .

zo bloggertjes dat was het weer voor vandaag wens jullie nog een fijne avond toe .

Groetjes en tot een volgend keertje
Vicky ...

 




2 opmerkingen:

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...