zaterdag 14 april 2012

Hartelijk Gefeliciteerd!

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor de nieuwe challenge op nederlandse kaarten uitdaging  & en tevens ook indiende op nadiaschallengeblog
bij de nederlandse kaarten uitdaging moest je gebruikt maken van onderstaande schets

op nadia's challenge blog was het thema communie met stempel

hieronder het kaartje dat ik maakte


de stempel die ik ervoor gebruikte is een digi stempel van

Groetjes en nog een fijne zaterdag verder
xxx Vicky xxx







7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart vicky.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje...Leuk dat je weer meedoet met Nadia's challenge, groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kaart en bedankt om weer mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...