zaterdag 28 april 2012

Tennis....


Goedeavond iedereen ,
Vandaag alweer zaterdag dus ook weer ff tijd voor een kaartje .
Dit kaartje maakte ik voor de nieuwste  challenge op nadiaschallengeblog
de bedoeling was een kaartje te maken met als thema sport in 3D , ik koos voor een borduurpatroontje van * Chris Bosmans * deze komt uit het hobbyjournaal krantje nr weet ik niet meer :D
het knipvel met tennis meisje heb ik geloof ik ooit eens gekocht in een pakketje bij wibra .
ik gebruikte een hoekpons ( die ik leende van men mama ) ;
ik gebruikte een oranje cardstock voor het  kaartje en een licht geel witachtig karton om het patroontje op te borduren ,
verder gebruikte ik een paar gele kraaltjes en 4 oranje plakpareltjes.

zo dat was het weer voor vandaag , nog een fijne zaterdag avond verder bloggertjes

Liefs Vicky xoxox





7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart schattig Vicky en ben gelijk je volger geworden,kan ik al je creaties zien groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk kaartje vicky.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje en mooi geborduurd, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Vicky!Leuk dat je weer meedoet met Nadia's challenge, succes!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk kaartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje! Heel mooi geborduurd.
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge blog.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...