maandag 7 mei 2012

Voor de liefste mama!!!!!



Goedeavond Bloggertjes ,

Vandaag maakte ik bovenstaande kaartje naar aanleiding van de nieuwe challenge op Nederlandse kaarten uitdagingen

je moest de volgende schets gebruiken + het theme moederdag



Voor het kaartje gebruikte ik een roze kleur kaartkarton uit ( action )
het design papier A5 paperpack  ( Daisy& Dandelion loving yours... -  ° Docrafts° )
de magnolia stempel die ik gebruikte ( Tilda with flowerpoth - ° Butterfly dream collection 2011 ° )
verder kant en lintje een paar bloemetjes en vlindertjes , plakpareltjes en speldjes die ik hier nog liggen had .
de tekst is een freebie van ( sizzelstempels )

zo dat was het weer voor vandaag nog een fijne avond allen .
Groetjes Vicky xxx





7 opmerkingen:

  1. Wauw Vicky ,wat een mooie kaart en de kleuren zijn geweldig je hebt een prachtige kaart gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Vicky.
    Altijd leuk om te zien wat ze met mijn sketch doen.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en mooi kaartje vicky.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Vicky
    erg lieve kaart die je hebt gemaakt.
    bedankt dat je meedoet met de uitdaging en veel succes.
    groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke zoete kaart ;D Leuk dat je meedoet met de NKU. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!!! Prachtige kleuren en DP. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...