woensdag 30 mei 2012

Verhuis...!

Lieve Bloggertjes . 

Vandaag geen kaartje maar ff een berichtje naar jullie toe wegens mijn verhuis die er 
binnen kort aan komt zullen er voorlopig  geen nieuwe kaartjes op mijn blog bijkomen wegens
tijdgebrek en tijdelijk geen internet die samen gaat met de verhuis als alles weer op zijn pootjes staat
ben ik er weer met kaartjes en kan ik verder met mijn hobby .
dank aan iederen die zo lief was te reageren op mijn kaartjes die ik tot nu toe al gepost heb 
en een hartelijk dank aan iedereen die tot nu mijn volger werd  .
ik hoop jullie zo snel mogelijk terug te begroeten hier op men blog.

Groetjes en hou jullie goed Vicky xoxox

3 opmerkingen:

  1. Succes met je verhuizing Vicky we zien je kaartjes vanzelf weer voorbij komen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met de verhuizing vicky en we zien je vanzelf weer op je blog verschijnen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes gewenst met je verhuis e tot gauw.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...