zaterdag 12 mei 2012

Moederdag/ Mother's day


Goedemiddag Bloggertjes ,
Vandaag een kaartje dat ik eigenlijk gisteren avond nog maakte , maar het al te laat was om hem nog
Te uploaden doe ik het vandaag ff ,
het kaartje maakte ik voor de nieuwe challenges op nadiaschallengeblog waar het thema moederdag was met stempel & ook voor de nieuwe mei wedstrijd op cutie-stamps(clubs.nl) waar de opdracht als volgt was

1, 2, 3 + Cutie Stamp:
1x Kant
2x Swirls of Vlinders

3x
Roosjes

dit hierboven is het resultaat geworden..

ook wil ik vandaag nog eens ff de tijd nemen om mijn volgers en alle anderen hartelijk te bedanken voor de leuke reacties die ik telkens krijg op mijn kaartjes !!!!!!!

nog een fijne zaterdag toegewens

Groetjes En tot blogs xoxoxoxox

7 opmerkingen:

  1. wat een lief mooie moederdag kaart vicky.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig moederdag kaartje Vicky en de kleurtjes geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw hij is prachtig, wat een mooie details!!!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...