zondag 22 april 2012

Voor jou !!!!


Goedemiddag Bloggertjes ,
Vandaag ben ik hier met een kaartje dat ik maakte voor de nieuwe challenge op

je moest je houden aan een schets en in de kleur oranje ( kwam tot conclusie dat het de zelfde schets was als die op moedershobbypaleis waar ik eerder ook al een kaartje voor maakte ) dus deze  heb ik niet weer geplaatst . ) ik vind dit kaartje mooier geworden als het vorige dat ik ermee maakte :D . je kan deze vinden in het vorige berichtje

Ik ga het hier bij laten vandaag en jullie nog een fijne zondag toewensen

Groetjes en tot Blogs Vicky


7 opmerkingen:

  1. mooie kaart zeg! prachtig opgezet.
    leuk dat je meeodet met de wedstrijd.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden.
    Perfect gedaan.Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef je gelijk deze vind ik ook mooie dan de vorige.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk dat je ook hier meedoet met de uitdaging! je kaartje is erg zonnig ;D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Vicky! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...