dinsdag 22 juli 2014

Bezig bijtje ...

Goedemiddag Bloggertjes , 

vandaag een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan de borduurchallenge op hobbyjournaal

de opdracht luide als volgt 
° borduur de kaart in je favoriete kleur met een bijpassend knipvelplaatje van Precious Marieke , Amy Design of Yvonne Creations en je favoriete kleur karton 
onderstaand borduurpatroontje moest ook gebruikt worden 



djt is mijn kaartje 




volgende materialen gebruiktee ik voor het kaartje 

* Roze en geel  kaartkarton 
*  boruurpatroon * Christien Van Den Akker  -  challenge hobbyjournaal 
* knipvel springtime HJ7401 - Yvonne Creations  
* roze polysheen multi borduurgaren No.40 ( artnr 4820 /  col. 9405 - Mettler 
* plaksteentjes 
* 2 roosjes  geel en roze 
* 2 groene blaadjes
* vlinderpons 


dat was het zo ongeveer denk ik 

nog een  fijne zonnige dinsdag iedereen en tot blogs 

Groetjes Vicky







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...