maandag 28 juli 2014

Klein wondertje ...


Goedeavond bloggertjes, 
Vandaag een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan kaartenuitdaging nr 215 op Cards & scrap challengeblog
de opdracht van de  challenge was volgende schets 


hieronder het kaartje dat ik maakte 



voor het kaartje maakte ik gebruik ik het volgende 

* echo van 32 weken 
* zwart cardstock 
* wit cardstock voor het kadertje 
* design papier van het vintage paper bloc - noor design ( joy crafts ) 
* embossing folder background baby - Nellie snellen 
* magnolia stempel chubby baby feet - special moments collection 2013
* beren knoopje paars - uit zeeman 
* 2 paarse plakpareltjes rond 
* 9 plakpareltjes paars in hartjes vorm 
* de tekst stempel ° het mooiste wat je kan worden is jezelf ° is gratis digi t van - cardsandscrap
* de andere digi met maanden en datums heb ik gehaald van - pinterest

dit waren de gebruikte materialen 
binnen 3 weken en 4 dagen hopen wij ons klein wondertje te mogen verwelkomen .

nog een fijne maandagavond iedereen en tot snel

groetjes Vicky . 

xoxoxox 










5 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan, Vicky. Heel leuk zoals je de echo hierop hebt verwerkt! Dat worden nog spannende weken voor jullie. Succes met de laatste loodjes.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Vicky
    Wat een super leuk idee om hier de echo foto voor te gebruiken .
    Heel leuk gedaan .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee met de echo! Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat geweldig leuk om er een echo-foto op te verwerken! Echt helemaal super.
    Heb ook even op je blog rondgesnuffeld en ben gelijk volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige manier om je echo te verwerken.
    Ik heb net lekker genoten van al je prachtige creaties.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...