zondag 15 juni 2014

100% schattig ...

Goedemorgen bloggertjes ,

vandaag nog eens een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan uitdaging 68 op Nederlandse kaartenuitdagingen

de opdracht was deze sketch & thema tuin 

hieronder mijn kaartje 


de gebruikte materialen voor het kaartje 

° het Designpapier met witte bolletjes is van  het - fizzy moon with love paperpad 
° het designpapier met vlindertjes is van - paperpack me to you 8x8
° het resterende designpapier komt uit men restjesbak 
°de tekst - 1OO% Schattig is een digi van - kaartenknutselsvanfemke
°decoratie pareltjes - Cloverleaf & Rayher
° 2 zelfgemaakte vlindertjes
° starform hoekjes wit - nr 1033
° Paarse en roze bloemetjes - Bead Shoppe 
° het plaatje is een digi van - precious moments

Groetjes en nog een prettige dag verder 
*****

3 opmerkingen:

  1. schattig kaartje:0) bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel LIEF en 100% SCHATTIG kaartje Vicky.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...