donderdag 26 juni 2014

H²O

Goedeavond iedereen , 
vandaag een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan kaartenuitdaging 213 op cardsandscrap
het thema daar Laat je inspireren door een tv programma.
ik koos voor het programma  H²O te zien op ketnet .

H²O verteld het verhaal van 3 vriendinnen die in zeemeerminnen veranderen als ze 
in contact  komen met water

hieronder het kaartje dat ik maakte



gebruikte material voor het kaartje 

* cutting emboss stencil under the sea wave rand golven - noor design
*cutting emboss stencil vierkant frame - noor design
*craftable cirkel - marianne design 
* blauw lintje 
* plakpareltjes - cloverleaf , big en decotime 
* 7 witte parels
* 4 visjes
* 2 zeesterretjes
* paar schelpjes
*blauwe glitters 
* magnolia stempel pisces tilda - zodiac collection 2014

dat was het zo wat denk ik 
nog een fijne nacht verder en tot blogs
liefs Vicky 










2 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje, mooie vorm en leuke details die passen bij het tv programma H²O !! Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het programma niet, maar je kaartje is erg leuk!! En zoals je het beschrijft past het prima bij onze uitdaging!
    Leuk dat je meedoet!!
    Groetjes Tinie
    Cards & Scrap Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...