woensdag 25 juni 2014

Dikke knuffel ..

Goedemorgen bloggertjes , 
ben er vandaag weer met een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan 
opdracht onderstaande sketch en thema alles mag 

hieronder mijn kaartje 


voor het kaartje gebruikte ik volgende materialen 
*****
° designpapier romance paperblock -  joy crafts ( noor design ) 
° rub on - Deagostini 
° magnolia stempel cuddly siblings- sweet crazy love collectie 2012
° wit hartje - scrap unlimited
° bloemetjes
° plaksteentjes hartjes
° 2 starform stickertjes - nr 123021
° diamant pin 
° groen parel blaadje 
° vlindertje 
° zelfgemaakte pin van kopspeld met daarop 2 parel hartjes
° ronde plakpareltjes 
° tekst een dikke knuffel digi - kaartenknutselsvanfemke

nog een fijne woensdag allemaal en tot blogs 

XOXOX




3 opmerkingen:

  1. Wat een LIEF knuffel-kaartje is dit Vicky.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. erg leuk dat je meedoet met de uitdaging bij NKU
    Veel succes
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...