woensdag 29 februari 2012

CupCakje !!!


Vandaag geen kaartje , maar een cupcakje in doosje dat ik in hobbyjournaal 83 zag staan ;
ik maakte het voor de challenge op elke kaart een feestje ..
ik koos voor de kleur roze en lavendel , ik hoop dat ik er in bij deze in geslaagd ben . de kleuren op foto wijken wel een beetje af als het echte doosje en cupcakeje .

voor het cupcakje gebruikte ik een roze microvezel doekje wat bloemetjes pailleten en pareltjes
3 roze roosjes ik heb ze vast gestoken met kopspeldjes .
1  roos en 1 lavendel kleurig blaadje  en 2 roze vlindertjes .
en een cupcake bakvormpje of hoe je dat ook mag noemen :D

voor het doosje gebruikte ik roze designpapier voor het deksel en voor het doosje een egaal roze
papiertje . en doorzicht plastickje.
ik gebruikte ook nog stoffen roosjes afkomstig  uit action
weer dezelfde blaadjes en vlindertjes als op het cupcakje en een pink  garland chandelier

ook nog een lintje onderaan

de stempel is weer dezelfde digi stempel als die ik een paar dagen geleden gbruikte in het kaartje .

ook nog de  tekst "Hapiness is Homemade" werd gebruikt .dat werd geschreven op een roze papiertje met geurtje aan :D .

ik moet zeggen dat ik er zelf best wel trots op ben in het echt ziet die er echt wel mooi uit .

Zo ik ga jullie bij deze laten en wens jullie nog een fijne avond toe

Groetjes Vicky







6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie zeg!! Dat is met recht Homemade.
    Dank je wel voor het meedoen met onze uitdaging!
    GRoetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gemaakt zeg!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!
    Wil je alsjeblieft die woordverificatie uitzetten, dat kost ons ontzettend veel extra werk met reageren..... dank je wel1

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Vicky, je hebt je onzettend goed aan de opdracht gehouden. Erg leuk dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat een mooie en lieve kaart! Je mag mij wel zulke heerlijke cupcakes brengen hoor als ik jou kaart zie krijg ik er meteen zin in!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig cupcakje...je zou er bijna je tanden in zetten :) Mooi doosje heb je er ook voor gemaakt! Prima in het thema en prima aan de kleuren gehouden, top.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je meedoet met EKEF met deze prachtige creatie. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...