zaterdag 18 februari 2012

KissMeImAPrince !!!!!


Goedeavond Iedereen ,

hier dan uiteindelijk het eerste kaartje op deze blog ,
ik maakte het vandaag voor een wedstrijdje waar een mooie prijs mee te verdienen valt ( niet dat ik zal winnen , maar meedoen is altijd nog belangrijker dan winnen toch ) ik had er in ieder geval veel plezier aan om het te maken  .
voor het kaartje gebruikte ik me to you 8X8 paper pack  .
de magnolia stempels ( prince edwin , kiss me im a prince en een tilda stempel uit de fairytale collectie van 2010 ) .
de from the heart stempel is er eentje uit action .
verder gebruikte ik een paper doily white heart lace  en
vlindertjes en bloemetjes die ik nog hier thuis in mijn voorraad liggen had
de andere hartjes op de kaart komen van een goedkope snijmal uit boekenvoordeel
en ook nog een wit lintje dat hier nog thuis lag .
het wilde vandaag niet echt lukken om er een foto van te maken dus ik hoop dat jullie
het toch een beetje kunnen bekijken ondanks mijn onkunde in het foto maken :D

zo ik wens jullie nog een fijne avond verder !!!

Groetjes Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...