maandag 27 februari 2012

Party!!!!

Bijschrift toevoegen
Vandaag had ik weer wat tijd en ben dan aan een kaartje begonnen ik stuurde hem ook  in voor de challenge op nadiaschallengeblog . met als thema ° Feest met stempel °
ik maakte gebruik van een designpapier  met cupcakes van doodey en het bolletjes
papier komt uit het me to you paper pack 8X8
verder gebruikte ik een digi stempel van sliekje kwam er via hobbyjournaal forum terecht
vind haar digi stempels echt wel mooi .
ik gebruikte ook nog een ronde paper doily die ik bij een webwinkel gratis kreeg bij een bestelling  .
een roze lintje  , prima flowers en roze roosjes uit boekenvoordeel .
ook nog Chandelier Garland Lilac en een hangertje van een taartstukje .
verder vlindertjes en ballonetjes pons en een paar plakpareltjes .

zo dat  was het weer  voor vandaag tot een volgend keertje

Groetjes Vicky




 




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, lekker vrolijk en wat een leuk papier! Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, succes! Groetjes Rachel ( en je 1e volger...!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart vicky.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...