woensdag 22 februari 2012

Tilda carrying a lamb !


Misschien nog wel vroeg maar vandaag maakte ik dit paaskaartje voor een paasketting op een club ,
ik was er van de week al aanbegonnen maar kreeg vandaag pas de tilda stempel in men brievebus
dus kon ik hem vandaag pas afwerken ,
hierboven zie je de voorkant van het kaartje de stempel die ik gebruikte was  Tilda carrying a lamb uit de hoppy easter collection van 2010
op de voorkant gebruikte ik ook  een borduurpatroontje van ° Lichtvliner ° Betty de Groote -Greven
designpapier is uit een vintage block gekocht in action
ik gebruikte bloemetjes die ik nog liggen had en een geel lint ook van action .
de vlindertjes komen van een vlinderpons die ik nog liggen had ,
ook gebruikte ik nog een stukje Chandlier Garland yellow
en een stickertje vrolijk pasen
ook gebruikte ik nog de Craftables Cirkel ( Marianne Design) .
hieronder volgd de binnekant van het kaartje


ik gebruikte hetzelfde designpapier van action aan de binnekant
en borduurde er wederom een patroontje op van ° Lichtvliner ° Betty de Groote -Greven 
deze komt uit Hobbydols 41 - ° Vrolijke Vlinders , geborduurd in frisse kleuren ° ( ben trouwens helemaal gek van haar borduurpatronen ) ben daarom ook lid van Lichtvlinder's Hobby Tempeltje
achter het uitgesneden gedeelde plakte ik een restje designpapier uit het me to you 8X8 paper pack
ik maakte van 2 paper flowers vlindertjes ( gezien op youtube ). 

zo dat was het wel weer .
nog een fijne dag verder Bloggertjes !!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...